U bent hier:
Home | Blog | Qoodybag Amstel Gold Race
achtergrond.png
blauwe-balk.png
slogan.png
logo.png
tekst.png
medaille-cretes-de-spa.png

Qoodybag Amstel Gold Race

Geplaatst inCollegiaaltje, PROM'isingop18 juni 2019
Qoodybag Amstel Gold Race

Wie heeft niet gezien hoe Mathieu van der Poel op magistrale wijze de 54ste editie van de Amstel Gold Race won? 29 jaar nadat zijn vader als winnaar over de streep kwam, schreef hij de zege op zijn naam.

Magistrale overwinning Van der Poel
Mathieu van der Poel won op magistrale wijze de 54ste editie van de Amstel Gold Race voor Clarke en Fuglsang. Hiermee volgt hij Erik Dekker op, die in 2001 de laatste Nederlandse winnaar was. Niet alleen Van der Poel zelf was uitzinnig van vreugde, ook koersdirecteur Leo van Vliet was tot tranen geroerd. “Een droom van een winnaar, je ziet het gebeuren maar je gelooft het gewoon niet. Het was een prachtige koers met alleen maar toprenners in de finale. Deze apotheose is een absolute droom voor ons als Nederlandse klassieker.” Van Vliet overhandigde dan ook de Herman Krott trofee aan Van der Poel, de prijs voor de uitzonderlijk geleverde prestatie en strijdlust.

Rugnummers, fietsplaatjes en lanyards
Rugnummers, kaderplaatjes en stuurborden zorgen voor de optimale herkenbaarheid van de deelnemers. De fietsplaatjes zijn bovendien het perfecte aandenken aan de koers of toertocht! PROM’ES leverde de organisatie daarnaast lanyards. Het lanyard is handig voor de organisatie en eventuele VIPS. Én een leuk en praktisch promotiemiddel voor de deelnemers. Lanyards zijn leverbaar in diverse uitvoeringen en met verschillende extra’s: pashouder, safety stop, veiligheidssluiting, afneembaar deel of telefoonhouder. Inclusief gratis ontwerpservice! 

Qoodybag Amstel Gold Race

Qoodybag: elke deelnemer wordt beloond voor de unieke prestatie
PROM’ES mocht dit jaar voor de eerste keer ook de digitale goodiebag voor de Amstel Gold Race verzorgen. Met deze Qoodybag kon elke deelnemer van de Amstel Gold Race 2019 genieten van leuke online aanbiedingen. Denk aan een gratis unieke Shimano Gadget op vertoon van de Qoodybag-voucher en een verloting van gratis startbewijzen door Univé.

Meetbare resultaten voor je sponsors
De Amstel Gold Race Qoodybag is verstuurd naar 15.000 deelnemers. Gezien Qoodybag volledig digitaal is, wordt precies gemeten hoe vaak op elke actie wordt geklikt. De sponsor heeft de keuze uit verschillende soorten Qoodies om de actie vorm te geven. Zo koos de PEARL iZUMi Store voor de ‘Link-Qoody’, die direct linkt naar de eigen webshop. Met behulp van Google Analytics ziet de sponsor precies hoeveel websitebezoekers en conversies de € 5,- kortingsactie oplevert. Daarnaast kan de sponsor kiezen voor een Voucher-Qoody of een Verlotings-Qoody. Een voucher trekt bezoekers bijvoorbeeld naar de winkel of het restaurant. Met een Verlotings-Qoody heeft de sponsor de mogelijkheid om informatie in te winnen van de 15.000 deelnemers tegen de verloting van een leuke gadget. Op deze manier kan de sponsor waardevolle informatie verzamelen onder de zeer specifieke (potentiële) doelgroep. Kortom, met Qoodybag bied je niet alleen je deelnemers meerwaarde, maar óók je sponsors!  

Qoodybag Amstel Gold Race

  • Meerwaarde voor de deelnemers
  • Tool voor sponsors
  • 100% digitaal en milieuvriendelijk
  • Full service concept

Qoodybag: een logische stap naar de toekomst in de evenementenbranche!